Το MotorCycle 4 Stroke 10W-40 είναι ένα υψηλής αντοχής λάδι κινητήρα για απαιτητικές μοτοσικλέτες 4 χρόνων. Επιτρέπει μια οικονομική λειτουργία των κινητήρων και έχει σχεδιαστεί ειδικά για υγρές και λιπαντικές συμπλέκτες. Το MotorCycle 4 Stroke 10W-40 διακρίνεται για τις εξαιρετικές του ιδιότητες εκκίνησης σε κρύες συνθήκες, καθώς εξασφαλίζει βέλτιστη ασφάλεια λίπανσης κατά τη διάρκεια της φάσης κρύας εκκίνησης.
Προδιαγραφές:
API SL, JASO MA2
Δοκιμασμένο και αποδεδειγμένο σε μονάδες με προδιαγραφές πλήρωσης:
Aprilia, BMW, Ducati, Honda, Kawasaki, Moto-Guzzi, Suzuki, Triumph, Yamaha
Έχουμε εισαγάγει το πρώτο παγκόσμιο σύστημα επιστροφής για δοχεία, προκειμένου να συμμετάσχουμε ενεργά στην προστασία του περιβάλλοντος. Με το σύστημα επιστροφής Rebottle, στέλνετε ένα σημαντικό μήνυμα για να σταματήσετε την πλημμύρα των απορριμμάτων. Διότι παραλαμβάνουμε τα άδεια πλαστικά δοχεία, τα καθαρίζουμε και τα ξαναγεμίζουμε. Έτσι, τα πλαστικά δοχεία μπορούν να χρησιμοποιηθούν πολλές φορές, εξοικονομώντας πόρους και προστατεύοντας το περιβάλλον.
ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ: περίπου 10 ημέρες
ΤΥΠΟΣ: Ορυκτό
ΜΕΓΕΘΟΣ: 1 Λίτρο, 4 Λίτρα, 5 Λίτρα, 20 Λίτρα, 60 Λίτρα, 200 Λίτρα
ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ: Γερμανία
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΗ: API SL, JASO MA2
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ: Tüv Nord DIN EN ISO 9001
ΙΞΩΔΙΤΑ: 10W-40
Fulllife S 10W-40 είναι ένα συνθετικό λάδι κινητήρα που έχει διαμορφωθεί με έναν μοναδικό συνδυασμό υψηλής ποιότητας βασικών λαδιών και προηγμένης τεχνολογίας πρόσθετων για να καλύψει τις ανάγκες λίπανσης κινητήρων βενζίνης ή ντίζελ.
Το SAE 10W40 Premium είναι ένα λιπαντικό λάδι με υψηλής ποιότητας συνθετική βάση, κατάλληλο για κινητήρες βενζίνης 4 χρόνων και κινητήρες ντίζελ με τούρμπο.
Συνιστάται η χρήση του σε όλα τα αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ με άμεση έγχυση καυσίμου.
Είναι λάδι κιβωτίου ταχυτήτων πλήρους συνθετικής σύνθεσης υψηλής απόδοσης, που έχει αναπτυχθεί για χρήση σε κιβώτια ταχυτήτων με/χωρίς συγχρονισμό και διαφορικά επιβατικών οχημάτων, βαρέων οχημάτων και μηχανημάτων εκσκαφής που απαιτούν λίπανση στο επίπεδο απόδοσης API GL-5. Παρέχει εξαιρετική απόδοση κατά τη διάρκεια των τεσσάρων εποχών λόγω του υψηλού δείκτη ιξώδους του. Ενώ διευκολύνει την αλλαγή ταχυτήτων σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, προσφέρει επίσης υψηλή λίπανση και αντοχή στην οξείδωση σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες. Παρέχει προστασία κατά της φθοράς ακόμη και υπό ξαφνικά φορτία λόγω της χαρακτηριστικής του υπερπίεσης (EP), επεκτείνει τη διάρκεια ζωής του και ελαχιστοποιεί τα κόστη συντήρησης.
Το HDDEO 10W-40 PLUS είναι ένα συνθετικό λιπαντικό σχεδιασμένο να παρέχει υψηλό επίπεδο προστασίας για κινητήρες ντίζελ και τουρμπίνες ντίζελ σύγχρονων εμπορικών οχημάτων. Χρησιμοποιεί προσεκτικά επιλεγμένες μη συμβατικές βάσεις και πρόσθετα προηγμένης τεχνολογίας υψηλής απόδοσης. Αυτό επιτρέπει την επίτευξη πολύ υψηλού επιπέδου προστασίας κατά της φθοράς του κινητήρα, καλή ρευστότητα σε χαμηλές θερμοκρασίες, έλεγχο της πτητικότητας και διατήρηση της ιξώδους σε υψηλές θερμοκρασίες. Συνιστάται για χρήση σε ευρωπαϊκά βιομηχανικά οχήματα εξοπλισμένα με κινητήρες EURO IV και EURO V.
Διατηρεί τις υψηλές επιδόσεις του για παρατεταμένα διαστήματα αλλαγής λαδιού.
Υπερβαίνει τις απαιτήσεις: ACEA E6 / E7 / E9, API CI-4 / CF, MB 228.51, MAN M 3477, MTU Type 3.1, Renault VI RLD-3, Volvo VDS-4; DEUTZ DQC-IV-10 LA - SCANIA Low Ash, Mack EO-O Premium Plus
Κινητήρες που τροφοδοτούνται με μεθάνιο: MB 226.9 - MAN M3271-1
HVD
Ορυκτό υδραυλικό λάδι για βιομηχανικά και κινητά συστήματα που υπόκεινται σε μεγάλες διακυμάνσεις θερμοκρασίας και/ή λειτουργούν υπό πολύ υψηλές πιέσεις.
Οφέλη:
Υψηλός δείκτης ιξώδους.
Καλή σταθερότητα σε κοπή.
Πρόσθετο κατά της φθοράς με βάση σταθεροποιημένο ψευδάργυρο.
Εξαιρετική αντοχή στην οξείδωση.
Πολύ υψηλή φιλτραρισιμότητα.
Πολύ χαμηλή θερμοκρασία ροής.
- Το T.T. Thermal Lube είναι ένα λιπαντικό τύπου γράσου για ακραίες θερμοκρασίες, το οποίο δεν περιέχει μεταλλικά στερεά ή υγρά σιλικόνης
- Οι αντιδραστικοί πολυμερείς διατηρούν σταθερή ιξώδη σε ευρύ εύρος θερμοκρασιών από 20°C έως 320°C (68°F έως 608°F)
- Υψηλές θερμοκρασίες εφαρμογών σε ρουλεμάν και ρουλεμάν κυλίνδρων όπου άλλα λιπαντικά αποτυγχάνουν λόγω σχηματισμού κολλώδους και ανθρακικών καταθέσεων
- Αποτελεσματικό σε σταθερές θερμοκρασίες λειτουργίας 220°C (428°F) με αυξήσεις έως 320°C (608°F) για σύντομες περιόδους
- Εξαιρετικά χαρακτηριστικά πλυσίματος με νερό, ακόμη και όταν εκτίθεται σε ζεστό νερό, ατμό ή ήπια απορρυπαντικά
- Διαθέσιμο σε κασέτες 400g (14 ουγγιές) και κουβάδες 20kg (44 λίβρες)
Θερμοκρασία λειτουργίας:
Ελάχιστη: 20 °C (68 °F)
Μέγιστη: 320 °C (608 °F)
Εξαιρετικά λεπτός ταλκ, κατασκευασμένος και αναπτυγμένος
ειδικά για την πυρηνοποίηση πολυμερών.
Η παρουσία μεγάλου αριθμού λεπτών σωματιδίων
βελτιώνει την κρυστάλλωση της ρητίνης, βελτιώνοντας έτσι
σημαντικά τον συντελεστή κάμψης, HDT
(αντίσταση θερμοκρασίας - ISO 75-1) και τη διαφάνεια.
Είναι ένα λάδι μοτοσικλέτας με βάση τη σύνθεση που έχει διαμορφωθεί με ειδικά βασικά λάδια για να πληροί τις απαιτήσεις λίπανσης των κινητήρων 4 χρόνων που ψύχονται με αέρα ή νερό των σκούτερ. Προσφέρει υψηλό βαθμό προστασίας κατά της φθοράς για τα εξαρτήματα που υπόκεινται σε καταπόνηση και εξαιρετική καθαριότητα στους πιστόνια, τα δαχτυλίδια, τις θαλάμες καύσης και τις μπουζί, προάγοντας έτσι τη μακροχρόνια διάρκεια ζωής του κινητήρα και τη διατήρηση των επιδόσεων.
Είναι λάδι αυτόματης μετάδοσης υψηλής απόδοσης που προκύπτει από τον συνδυασμό πολύ καλά διυλισμένων υψηλής ποιότητας βασικών λαδιών και σύγχρονων προσθέτων. Είναι λάδι αυτόματης μετάδοσης που έχει αναπτυχθεί ειδικά για να καλύψει τις απαιτήσεις κορυφαίων κατασκευαστών κινητήρων όπως οι GM Dexron III E, Toyota T-IV και Ford Mercon. Επιπλέον, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε αυτόματες μεταδόσεις, μονάδες διεύθυνσης και υδραυλικά συστήματα.
Ειδικά διαμορφωμένο για τη λίπανση των κιβωτίων ταχυτήτων οχημάτων, γεωργικών και κατασκευαστικών μηχανημάτων, για τα οποία δεν απαιτούνται λιπαντικά με χαρακτηριστικά EP ή αντοχής στη φθορά.
Υπερβαίνει τις απαιτήσεις: API GL-4
Είναι υδραυλικά λάδια υψηλής απόδοσης, ειδικά σχεδιασμένα με προηγμένο δείκτη ιξώδους για να καλύπτουν τις απαιτήσεις των σύγχρονων υδραυλικών συστημάτων που λειτουργούν σε μεταβαλλόμενες περιβαλλοντικές θερμοκρασίες. Παρέχουν υψηλή απόδοση προσφέροντας εξαιρετική λίπανση σε αντλίες εμβόλου ή γραναζιών και σε άλλες συσκευές υδραυλικών συστημάτων που λειτουργούν υπό δύσκολες συνθήκες, με τη βοήθεια προσθέτων που παρέχουν αντοχή στη φθορά και θερμική σταθερότητα, με τη σύνθεση που επιτρέπει τη σταθερότητα σε ευρύ εύρος θερμοκρασιών.
Fullmoto 4T SCT 20W-40 είναι λάδι μοτοσικλέτας για αερόψυκτους ή υδρόψυκτους τετράχρονους κινητήρες. Έχει αναπτυχθεί ειδικά με ποιοτικά βασικά έλαια και προηγμένα τεχνολογικά πρόσθετα.
Η σειρά Fullmono HD είναι ένα υψηλής απόδοσης μονοβάθμιο λάδι κινητήρα, το οποίο έχει διαμορφωθεί με ποιοτικά βασικά έλαια και ειδικά πρόσθετα. Συνιστάται να επιλέξετε τον βαθμό ιξώδους ανάλογα με τις κλιματικές συνθήκες.
Είναι ένα αυτόματο υγρό μετάδοσης που έχει αναπτυχθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές των κορυφαίων κατασκευαστών εξοπλισμού. Πληροί τις απαιτήσεις του GM DexronII. Παρέχει συνεχή και τέλεια μετάδοση ισχύος στον μετατροπέα ροπής. Η υψηλή συμπεριφορά ιξώδους-θερμοκρασίας του επιτρέπει γρήγορη κυκλοφορία λαδιού σε χαμηλές θερμοκρασίες και αντοχή φιλμ σε υψηλές θερμοκρασίες.
Το ATF III D είναι ένα ειδικό υγρό κυρίως για χρήση σε σύγχρονες αυτόματες μεταδόσεις. Συνιστάται επίσης η χρήση του σε άλλους τομείς με πολύ χαμηλές θερμοκρασίες λειτουργίας που απαιτούν μηχανική απόδοση και υψηλό δείκτη ιξώδους, όπου συνιστώνται επομένως τα υγρά DEXTRON III D.
Είναι ένα αυτόματο υγρό μετάδοσης που έχει αναπτυχθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές των κύριων κατασκευαστών εξοπλισμού. Πληροί τις απαιτήσεις της GM DexronII. Παρέχει συνεχή και τέλεια μετάδοση ισχύος στον μετατροπέα ροπής. Η συμπεριφορά του σε υψηλή ιξώδη-θερμοκρασία επιτρέπει γρήγορη κυκλοφορία του λαδιού σε χαμηλές θερμοκρασίες και αντοχή της μεμβράνης σε υψηλές θερμοκρασίες.